Kluring. Kampfiskfrågor (medelsvår/lätt)
Här kommer en copycat-tråd med fler kampfiskfrågor :) Svara den som vågar. Det är olika svårhetsgrad på frågorna, men ingen är omöjlig.
Lycka till!
11/11 :D
Medarbetare på Pokémon Ifokus
jag hade fel på 5 & 6, men på 6an tröck jag i rätt svar från början men sen ändrade jag xD ÅÅH!
7 Rätt ^^ något värkar jag ha snappat upp iaf
Medarbetare på Chinesecrested ifokus. What is it that love does to a woman? Without she only sleeps: with it alone, she lives .
9rätt
8/11 rätt :)
Medarbetare på Vetenskap.
11/11 :)
7 rätt:)
#5, samma här! :D
- Emil
8/11 :)
// Sofia
10/11 Haha :)
Det blev 8/10 För 11an. räknas väl inte. :-) Annars blev det 9/11 rätt Fen formerna är jag dålig på.
☀️🙂😃😛 😂🤪😎😇🎅😡 Medis på Fågelskådning 😟🥳🤔😴😈💣🌈✨🏆👍❤️🏅
………… 🦅 🦋 🐟 🐠 🐟 🦉 (^I^) 🦉 🐟 🐠 🐟 🦋 🦅
10/11 rätt:-D
10/11 Missade på fråga 5!
_All animals deserve a home, a family that cares, and a life to live.
_
Kan inte ni börja ha såna här frågor oftare? "Bra inlägg:a" om ni tycker att de borde ha det! :D
- Emil
11/11 det var lite svårt men jag fick iaf rätt
Woho 9/11 jag är nöjd! xD läser på som attan nu för tiden för att eventuellt införskaffa mig en kampis så det var en kul tråd för då märker man att man faktiskt kommer ihåg vad man läser ;)
10/11 Glömde att de inte bara använder labyrintorganen, så slarvfel. 😃
Mycket bra och välutformad Kluring! Bra jobbat Dynamitella!
Lagom svår också! 😛
Här i vår djuraffär har de typ bara vita/ljusrosa firrar, haha!
//CaptainBunchie (fd. BlossaTossa) _
http://bunchiesphoto.weebly.com/
_
3 rätt. Chansade på alla xD
8 rätt och jag visste knappt något?!
// Niklas Sandgren
125 l växtkar
35 l blandat :)
Vad roligt :)
11/11 😃
Dynamitella, många "gillade" ju min kommentar, det verkar ju som att frågorna är populära. Kan ni inte ha såna här saker oftare? (Väldigt underhållande!) :)
- Emil
Absolut kan vi ha det :) Jag brukade göra det förr mer. Men då kan jag göra någon i veckan och slänga upp. Man lär ju sig!
8/11, chansade mig igenom. :)