sjuk slöjstjärt :(
min slöjjis har varit konstig senaste veckan. han flyter hela tiden och kan ej komma ner till botten. igår ändrades det o den började ligga på botten istället o inte röra sig. jag la den i en egen burk och la salt regelbundet. den har inte så stor aptit och den simmar bara ibland. mest ligger den på botten. vet inte vad jag ska göra. den har också svarta fläckar på kroppen. hjälp!!
Hur stort kar haru?
25 hurså?
Hahah, det är ju mongot som höll på för ett tagsen och hade en massa slöjdstjärtar i ett litet akvarium som gjorde alla upprörda..
Som vägrade lyssna på råd!
haha vet du? jag ska ha hundra slöjisar i mitt kar för att jag pissar snett i vafan ni tycker. okej? så mongot här e ju du som är cp i skallen o i te fattar att jag inte ska skaffa större. lite efterbliven kanske? oj vad dina föräldrar måste va stolta över dig. (NOT) du sitter bakom skärmen o leker att du kan allt. jag ska INTE (ifall du är handikappad åsna som inte ser ordet) ändra något på mitt kar ELLER byta fiskar. om du inte vill ge mig råd, fine, stick härifrån svennebanan. annars så säg något vettigt som kan hjälpa mig, för nu kommer det bara BULLSHIT!
Folk här hjälper inte djurplågare eller folk som beter sig som dig.
Jag vet inte om jag ens vill tipsa dig med något, då jag är säker att det inte kommer försvinna för alltid. Så som dina fiskar lever kommer de fortsätta bli sjuka.
okej ge inte mig råd, ingen tvingar er heller. då får fisken dö helt enkelt. tro inte att jag ska ändra mig bara för att ni håller på såhär. nä utan jag ser inget fel med det jag gör o har ni inte samma åsikter så äre synd fö er. adjö ;)
stänger den här tråden nu eftersom vi tidigare sett att ts bara är ute efter att provocera!
Mvh Julia, Medarbetare på Akvariefisk