Har du googlat? http://www.zoopet.com/fiskar/fisk.php?NR=237. Ett tips, ser att du lägger ut en hel drös med frågor, googla på fisksorten och skriv zoopet eller så skriver du frågan och fisksorten på google.
Ex .1 Dvärggurami zoopet
Ex 2. Odla Dvärggurami
Ex3. Dvärggurami med andra fiskar.
Man får en hel del på det 😃 Du får ju givetvis fråga här men tänkte bara på att du skriver en hel del inlägg med liknande frågor fast olika fiskar 😎
_All animals deserve a home, a family that cares, and a life to live.
_
sorry men jag kollade i zoopet men jag vet att dom kan bli aggresiva vid parningen men då dom ska para sig blir dom inte aggresiva mot dom andra fiskar som den är i?
Äh inget du behöver be om ursäkt för, tänkte bara skriva ifall det var något du inte tänkte på 😃 Ska du odla Dvärggurami tror jag att det är bäst att dom ska vara ensam men jag är ju själv nybörjare på dvärgarna så jag är ju inte 100% och jag har ingen tanke på att odla.
_All animals deserve a home, a family that cares, and a life to live.
_
Ynglen kommer bli uppätna om du skulle lyckats att få dom att leka i ett sällskaps kar, Mycket är likt från när man odlar Kampfisk då dom båda är labyrint fiskar och leker på samma sätt och du kommer behöva mer än ett större akvarium.
Medarbetare på Chinesecrested ifokus. What is it that love does to a woman? Without she only sleeps: with it alone, she lives .
#5 Zoopet Rekommenderar minst 40L, men jag skulle helst vilja sätta dom i ett kar på 50-60L
ok då vet jag det tack för alla svar🙂🙂🙂.