Ny gynnare i akvariet :S
Städade och möblerade om i 600 liters-karet när jag fick syn på denna lilla sak. Har INGEN aning om hur den kommit dit, någon som har nån aning om vad det är för någon sort?
(Ursäkta den dåliga bildkvalitén)
Vacker filur! Har du fått med ett yngel kanske?
Suicide doesn't take away the pain, it gives it to someone else
Tycker det ser ut att vara lite lik Sturisoma Aureum.. eller något i den stilen..
//GuUuLd,
-IE Photography-
Instagram: idaephoto, crumbleshamstery, salmonriver_shelties

Ja han är absolut inte ful, riktigt vacker att titta på=)
Kan även ha föjlit med när jag köpte en del växter från en privatperson, köpte en Stor bunke med valisneria.
Tack #2
Vad häftig! Men… vad är det? En fisk?
Oj.. Vilken lustig prick! Ingen aning om vad det är för något 
/ Medarbetare på Hermelinkanin iFokus och Lejonkaniner iFokus.
jadu! det var en fin fisk du hade fått med dig iaf. :)
grattis du har fått vad jag har fått veta en "grenmal"
har oxå en sån fick dock betala för den han bor oxå i ett 600 l kar och det är viktigt att du har rötter då dom äter det i huvudsak vad jag förstått …
eller a min är sällan nån annan stans än på grenarna
tlundegard: De är bara folk med safari (webbläsare) som kan se din länk, de andra blir vidarebefodrad till googles startsida och en uppmaning med att installera chrome ;)
Snyggt Johan. Bara till att tacka och ta emot :) Den påminner lite om en gädda..
Vill bara uppmärksamma om att tråden är 3 år gammal för den som inte sett det :) Ibland blir man lite lurad.
Det var ju inte riktigt meningen ;) https://www.google.se/search?q=doryichthys+boaja&hl=sv&client=safari&sa=G&tbo=d&tbm=isch&nomo=1&biw=320&bih=416 Funkar den där då? Annars så går länken till "doryichthys boaja" eller långnosad kantnål, jag tänkte om det kanske kunde vara någon typ av sötvattenlevande kantnål :)
dynamit: haha! Det hade jag missat helt!
tlundegard: Den fungerade galant! :)
Haha jag var för trött för att se det! Men men, det kunde ha varit en kantnål ;)
#7 Rötter är inte dess huvudsakliga föda, algtabletter, gurka & spenat är bra foder åt den och sen bör de matas med med lite köttigare foder t.ex artemia nån gång i veckan.. sen finns det ett antal olika grenmals arter också :)
//GuUuLd,
-IE Photography-
Instagram: idaephoto, crumbleshamstery, salmonriver_shelties
#14 haha ja det klart! ;)