Lite bilder från mina kar :)
Har nu hänt lite roliga grejjer i karen; har fått äppelsnäcks bebisar, fått fram en del fina och häftiga Platy yngel och även köpt lite nya fiskar, så passar på att visa några bilder :)
Har nu 3st kar igång, dock endast en bild på det minsta som är på 54L innehållande platys,äppelsnäckor och räkor. De andra karen är inte färdig inredda och ganska tomma på växter, men ska ordna till det inom kort ^^
Yrrblossets Sällskapsmöss
Mitt allra nyaste och bästa köp är Ryukin slöjstjärten, helt underbar!
Kan inte slita blicken ifrån honom, han är helt klart akvariets snygging :)
Har namn på alla mina slöjstjärtar så hans namn fick bli Evert ;D
Har ganska nyss också köpt in en Red Super Delta tail Kampfisk hane, stog och funderade länge i affären då det stod mellan honom och en hel vit Crown tail, den vita såg dock mycket hängig ut medans denna var pigg så då vart valet enkelt :)
Hans fenor är lite sönderslitna från affären men efter några dagar här så hade de nästan växt ut helt, nu återstår bara en del av stjärtfenan som ska växa ut helt :)
Äppelsnäcks bebisar, ser att de kommer bli gula, och en del tror jag kommer bli Jade (gröna), kan även finnas nån blå, lite svårt att se men eftersom deras mamma och pappa är gul och blå så är det troligtvis de färgerna dom får.
Avslutar med en bild på några av mina CR räkor :)