Bilder från mitt akvarium

Jättefint! Lummigt och grönt, växterna ser verkligen ut att trivas.
Tack, jag ska fota hela akvarium i dagljus sen ;)
Jätte fint!! Tycker om akvarium med mycket växter
Nu är det dags att uppdatera, idag kommer växter så ska jag fota hela akvarium och sen inboende och visa här :D
Jättefint, jag tycker att akvarium med mycket växter i är snyggt, ljuset var också fnt, vad har du för lysrör?
Tyvärr är det vanliga 15W, jag vet att i mitt land folk installerar två 15W bl.a. för växter men jag vet inte om jag skulle våga göra om ramp och installera. mina för klara sig på 15W både :P
Nu är det mindra växter, hade bara ett akvariet med många växter, kom det andra och jag delade på växter. men idag kommer 14 toppskott av Hygrophila polysperma så jag ska plantera de och sen visa alla inboende i både. Alla som vill vara med på bilder :D
Ja det funkar - inga problem ;)
Tack!

kanon fina kort.
jag har fixat lite i tråden
#29 tack!
När jag får pengar så ska jag också bli plus medlem och kunna lägga bilder direkt :D
Fina bilder! :)
Tack
En del saker har förändras så jag sätter upp två länkar till min hemsida om bl.a. fiskar
#18 detta är väll någon sorts pansarmal? Jag är lite okunnig på färgerna, bara van vid albinosarna än så länge, men du får gärna säga vad det är för färgvariant, vad den heter och hur vanlig den är och så om du vill :)
#36 Ja det är en Corydoras Panda
//GuUuLd,
-IE Photography-
Instagram: idaephoto, crumbleshamstery, salmonriver_shelties

Det där är en pandapansarmal. Dom är jättefina! Men mina favoriter är leopardpansarmalen!
#37 och #38
tack för svaren, jag är väldigt svag för fläckiga fiskar, så jag funderar rättså seriöst på att skaffa ett gäng av dem ;)
#39 Har själv ett gäng, är riktigt fina och roliga fiskar.
//GuUuLd,
-IE Photography-
Instagram: idaephoto, crumbleshamstery, salmonriver_shelties
#40 De sköts och så precis som vanliga albino pansarmalar va? Gör man likadant med deras ägg och yngel?
Vilket jätte fint kar! Jag måste verkligen ta och berömma! :D
tack! Jag har två stycken kar och funderar på att köpa lite mer växten och plantera om lite ;)
Är jag klar med detta så kan jag skicka nya bilder :D