kampfisk i mitt akvarium?
hej jag har ett 60 liters akvarium med en algerätare i.
alla mina andra fiskar har dött så vill ha något nytt.
men jag vet inte så mycket om dessa fiskar. kan någon berätta om dom och säga va dom vill ha och inte vill ha. hur många man kan ha och va de olika heter.
vill ha massor av fakta!
MVH Mathiason
Välkommen in till min hemsida, Lyckanz.se! Eller Facebook!

jag hade inte tänkt att ha andra fiskar… tänkte att det blir ffint med en eller hur många det nu går att ha. har smålästt lite och om ja förstått det rätt finns det många olika sorter av Kampfisk. vilken är vackrast?
Välkommen in till min hemsida, Lyckanz.se! Eller Facebook!
Jag försökte ha min kampis med mina andra fiskar men hans fenor blev uppätna.. Är nog väldigt individuellt från fisk till fisk..
Kardinaltetror menade jag(skrev fel):)
#5 åt dom andra upp hans fenor? jag som trodde att det skulle vara tvärt om isånna fall men det är säkert som du säger väldigt olika från fisk till fisk
Japp mina andra fiskar tuggade på kampfisken.. Han såg inte så tuff ut efter detta. Men nu bor han själv igen och fenorna har läkt
okej, vad var det för fiskar?

Svärdbärare, guppys, Platy och tetror bor i det karet.. Så någon av dom =)
Okej, men vad bra att han mår bra nu iallafall=D
Jag vill också ha en Crowntail :( men det finns inte i skåne..
Jag har en superdelta, dessa tycker jag är häftigast, samt verkar vara svårast att få tag på..
Kampfisars fenor är sköra, det räcker at den simmar emot nåt så är fenorna "förstörda"… är inte alltid andra fiskar som är boven :)
Har tyvärr ingen bild på denna datorn på min super delta hane, men kan sno killens dator strax och lägga in en bild..
Ta alltid ut lyckan i förskott, för om det skiter sig så har du i alla fall varit glad fram till dess /sussa08
Yep! Men min har inget rött i sig ;) Helt metallic-grå ^^
Försökte få till en ild men killens dator bråkar med mig :P
Ta alltid ut lyckan i förskott, för om det skiter sig så har du i alla fall varit glad fram till dess /sussa08