Akvarium iFokus

Akvarium

Etikett: ot-offtopic-och-lekar
Läst 1280 ggr
[dynamitella]
3

100% off topic. Världens sötaste groda.

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Kan inte låta bli att dela mitt enorma smile :) Se och dö av gulligheten.

-Cissi-
1

Söt ^^ mina katter började fundera på vad tusan som lät 😂

Medarbetare på Chinesecrested ifokus. What is it that love does to a woman? Without she only sleeps: with it alone, she lives .

[tlundegard]
0

Men ååh, vilken underbaring! ^^

GuUuLd
0

Riktigt söt liten groda! Mina hundar kom springande direkt :)

//GuUuLd, 

-IE Photography-
Instagram: idaephoto, crumbleshamstery, salmonriver_shelties

ElmerKrudd
0

Haha men guud vilken sötis ^^, Mina katter blev också lite förvirrade tror jag ;P

¤ Jag förväntar mig inte att vara lycklig. Jag inbillar mig inte att jag ska finna kärleken, vad det nu betyder, eller att om jag finner den ska göra mig lycklig. ¤

CaptainBunchie
0

#3 Hihi, låter ju precis som en pipleksak ;)

Sååå söt. 😍

//CaptainBunchie (fd. BlossaTossa)        _
http://bunchiesphoto.weebly.com/
_

TccT
1

Men nog är det så att dom skrämmer den för att den ska blåsa upp sig och ge sitt "gulliga" läte. Kommer inte på vad man kallar sånt men inte lockljud efter honor. Den blåser upp sig, reser sig så högt den kan, backar och lutar kroppen för att se så stor ut som möjligt. Om det är så känns det inte lika gulligt i mina ögon.

Hanna
1

Den där har jag garvat åt sååå många gånger! 😂

Sajtvärd på reptiler ifokus.
Medarbetare på leopardgecko ifokus

sallad
0

Hahah, en liten groda i målbrottet x)

-Rasmus 🌈

Jessicahagstrom94
0

Haha låter som en kattunge… :)

Sweetbebban
0

Hahha å vad söt:) Vad komiskt att era hundar/katter började låta och undra vad det var som lät för det gjorde min hund med:D Han reste sig upp och började pipa typ härmade grodan hahha gud jag dör vad söt:P

Jessicahagstrom94
0

Min katt bara fortsatte sova hon.. i och för sig hade jag knappt nå ljud men ändå, sägs ju att katter hör bra… ;)

Gurky
0

Ser ut lite som en kulfisk med ben och låter som en pipleksak :P Fångade en fisk som skrek som en stucken gris en gång…

Mantissa
0

Jättesöt! Den är nog inte så "glad" när den piper så där, men de verkar vara uppblåsta hela tiden för jag hittar inga bilder då de inte är klotrunda.
Är nog hemskt tråkiga som terrariedjur då de ligger nedgrävda hela dagarna och bara kommer upp på nätterna då de kravlar fram till dynghögar och äter flugor:)

[ErikP]1
0

Haha, rolig

fsigge
0

kanske sånna man lägger i pipleksaker?

Frida