Nu har dom äntligen kommit!
Nu har mina äppel bebisar kommit. Små söta vita snäckor på glaset. Har verkligen väntat på detta. Men nu måste jag fråga, jag har en till grupp med ägg som är ca 4 veckor. När ska dom kläckas? Den andra är att dom som kläcktes idag är inte ens en vecka. Fick se klassen med dom för 6 dagar sen. Läste att det ska typ ta 3veckor. Varför hände det så här? Jag kommer inte sälja dom!! (Vet lagen) dom ska flytta till mitt akvarium som ligger på 220L
Det kan ju vara så att den första kokongen är obefruktad eller fått mindre fukt eller att den bara är långsamare, om du luktar på kokongen så om den luktar ruttet är det nog bara att slänga den men annars kan du vänta på att den ska kläckas :)
Medarbetare på Chinesecrested ifokus. What is it that love does to a woman? Without she only sleeps: with it alone, she lives .
Här hemma har det alltid tagit 13-14 dagar. En vecka är alldeles för snabbt egentligen. Kan du ha missat klasen bara?
2-4 veckor brukar vara normalt beroende på fuktighet och temperatur.
Tror inte att jag har missat någon klase. Såg den förra fredagen och i torsdag fanns den inte.