Akvarium iFokus

Akvarium

Etikettallmänt
Läst 1350 ggr
Skurtrasan
7

i fokus är bäst

Ville bara slänga in ett vänligt inlägg och tacka alla aktiva och trevliga människor som vill dela med sig av sina kunskaper som hjälpt mig och många andra att fördjupa oss inom akvarie hobbyn och alla andra hobbys och livsstilar vi brinner för som finns här inne på alla iFokus sidor :)

Livet i varje Andetag

Skurtrasan
0

Tycker fler som jag och vill slänga in en vänlig hälsning och samtycka till att i fokus är bäst släng in en kommentar ^^

Livet i varje Andetag

Gustavsson2in1
0

Så sant så sant , Ifocus är som något att luta sig mot, om man kan uttrycka sig så =)

** Klaga gärna på min dyselexi , för jag har de inte **

plutopellis
0

Akvarifisk iFokus samt tarot iFokus är de två sidor jag hänger mest på, sen har jag ett gäng andra jag smyger in på då och då och måste säga att jag alltid har blivit bemött på ett bra sätt och alltid fått goda råd. Det är roligt att vara här inne och mina fiskar har aldrig mått så bra som dom gör just nu! Så tack alla!! Kyss

Alex05
1

Säger också tack för all vänlighet och hjälp jag fått härifrån, definitivt en av de bättre ifocus-sidorna. Skrattande Akvariefisk iFokus och smyckestillverkning ifocus är de bästa !

HilmaN
0

jeheeej! såklart vi är! hejja iFokus :D

Eldsjärten
0

Jag måste tacka också såcklart :D :D

sallad
1

Jag tycker också att detta är ett bra forum :) Jag hade säkert haft ett 10L akvarium med 70st guldfiskar och 30st Ancistrus om inte detta forumet hade funnits! Man lär sig saker dagligen här ;)

-Rasmus 🌈

Skurtrasan
0

iFokus är bäst . i allafall akvariefisk i fokus ^^ det var denna sidan och min bror som fick mig att börja med akvarier

Livet i varje Andetag

jagga-ewe
1

Jag säger som Alex05, akvariefisk och smyckestillverkning är helt bäst. Sen finns det en del andra siter som är bra, o en del som är en källa till fascination. :)

I don't have hobbies - I have obsessions!
Ebmfh
Trollcaféet

theraphosa
0

Vilken gullig tråd ^^

Det har varit väldigt dålig stämmning här inne förut, men nu har det faktist blivit bättre, man kan säga att den till och med är trevlig nu =)

Skurtrasan
0

hehe så bra ^^

Livet i varje Andetag

Skurtrasan
0

ni har ju alltid fått mig och min bror som bombar med trådar hehe ^^

Livet i varje Andetag

Gustavsson2in1
0

ja iFokus är bäst underbara människor här inne och att vi hjälps åt och sprider kunskap :)

** Klaga gärna på min dyselexi , för jag har de inte **