hjälp med plantswap
Får man be om hjälp med ett annat forum här?
Iaf jag registrerade mig där för några dagar sen. Pga hackers så blev jag sen tvungen att lägga ner min e-mail och skaffa en helt ny som jag kopplat till de flesta av mina konton, men glömde plantswap, så mitt konto där är inte kopplat till någon mail.
Skulle fixa det nu när jag kom på det MEN "Det angivna användarnamnet är för närvarande inaktiverat. Om du har problem med att aktivera ditt konto, kontakta en administratör" Är det enda jag får fram när jag försöker logga in.
Klart jag har problem att aktivera kontot, mailen som aktiveringsmailet kommer till om jag ber om ett sånt är avstängt o HUR kontaktar man admin när man inte kan logga in? Jag hittar iaf ingenstans man kan ta kontakt med folk där inne utan att logga in 
minavitas.wix.com/kennel
Gör ett nytt konto som kopplas till din nya mailadress? :)
//GuUuLd,
-IE Photography-
Instagram: idaephoto, crumbleshamstery, salmonriver_shelties
Fast det känns ju lite onödigt när jag redan har ett konto, sen om dom upptäcker att det finns två konton med samma ip-adress kanske dom tror att jag är ett troll eller nåt när det första kontot tydligen är spärrat.
minavitas.wix.com/kennel
Men ditt konto är ju inte aktiverat än?
//GuUuLd,
-IE Photography-
Instagram: idaephoto, crumbleshamstery, salmonriver_shelties
Jo jag aktiverade kontot när jag skaffade det förra veckan men nu är det avaktiverat av nån skum anledning. Säkert fått mail om det men det kan jag inte se eftersom jag tagit bort min gammla mailadress
minavitas.wix.com/kennel
Kikar du in i medlemslistan står admin i grönt, högst upp. Går du in på hans profil hittar du mail.
Tack ska kolla där
minavitas.wix.com/kennel
Man kan inte se deras mail, utan det fungerar lite som blocket.se. Man skriver i ett formulär, som han sen svarar på.
.. Ska jag skriva din mail till honom och be honom kontakta dig?
Jo jag kunde se hans mail har skickat men inte fått nåt svar än.
Tack iaf
minavitas.wix.com/kennel