Akvarium iFokus

Akvarium

Etikett: labyrintfisk
Läst 1098 ggr
Lamina
0

Konstig färg på betta..?

Var in på djuraffären idag för att kolla på grejer till akvariet, tydligen hade jag missat en del som jag behöver… Iaf, såg en Kampfisk där med den konstigaste färg jag sett! Han var svart på huvudet, sen var det som en ljusblå/blå rand bakom och så var resten av kroppen blå/mörkblå. Vågade inte ta någon bild, men om han finns kvar nästa gång ska jag nog göra det. Men vad var det för färg..?

//Lamina

Before we work on artificial intelligence, why don't we do something about natural stupidity?

Lindzen
0

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Ta gärna kort på honom så blir det lättare att säga vad han är för färg, om han är kvar:)

Du ska bara veta vad "konstiga" färger det finns på kampfiskar ;)

Här har du ett ex, finns inte i Sverige men iaf :P

Mvh Linda

Fotohemsida: www.lzfoto.weebly.com

Medarbetare på forumet www.kampfisk.se

Lamina
0

Men han såg ju ut som hanen i bakgrunden! Fast med andra färger då… Och så är jag inte helt hundra på att den var färgad längst ut på stjärten sådär. (Jag vet vad det heter, men minns inte) Såg föressten en som såg rengbågsfärgad ut också. Men konstaterade mest bara att veiltails är så otroligt tråkig fenform och gick vidare till han med den "konstiga" färgen.

//Lamina

Before we work on artificial intelligence, why don't we do something about natural stupidity?

JonteL
0

Tror att det kan vara en snyggare variant av färgen Multicolor :)

Jonathan Lundin

Driver: www.bettasverige.n.nu