Vad heter den?? Vad är det för sort??
Åkte till affären o köpte, vad jag trodde, "Borneopleco". Då dom fått in nya fiskar samma dag som alla var oupp-packade, så letade kvinna bara snabbt igenom kartongerna o sa till slut, här är dom. Men de är 5 st häri sa hon… Då jag håller på med ett litet projekt med just Borneopleco, (kinesisk grönling, prickig grönling m.m) så sa jag snabbt att ta alla 5! När jag kommer hem o tittar i påsen så var det 5 st någonting däri som jaginte har en aning om vad det är. Dom har samma form som Borneopleco men dom är zebrarandiga!!
Och dessutom inte alls lika skygga som "Borneosarna". Utan dessa leker vilt o är synliga iaf. till 80% av alla ggr jag tittar. (vilket jag gör ganska mycket, för dom är så läckra. Jag har även 2st Leveretts Grönling i samma burk.. Men kan nån hjälpa mej att ta reda på vad dom heter? Så jag kan kolla upp mer om vad just dom behöver osv…. Tack på förhand skickar med två bilder, urusla, men dock… 

ser ut som en Kinapleco
Oh, har sett något liknande i min djuraffär, jag tycker att dem är skit häftiga! funderar på att köpa mig ett par stycken :]

Dom är urläckra! Simmar fram i akvariet som små zebrarandiga, busiga rockor! Men det är inte kina pleco, för Borneopleco går även under namnet kinapleco…

Jag har lyckats få reda på vad dom heter!!
Dom heter Sewilla Lineolata! hihi