Lite nytt i karet !
Idag har man vart och hämtat 4st nya platys som jag gått och spanat på ett tag, men nu är dom i karet tillsammans med de andra fiskarna;
(platy,slöjstjärtar, siamesiska algätare & kuhlii)
Har även köpt en kuhlii ål för ungefär en vecka sedan som döptes till Hubert, h*n var först var lite skygg men nu börjar den visa sig ur sin grotta :)
Har planer på att skaffa fantomtetror och ev, c.panda men det blir nog inte än.. :)
(ett av 12 platyyngel på bild)
Yrrblossets Sällskapsmöss
Comet Platy hona, tyvärr inte helgul (röd rygg fena) men riktigt söt iaf (:
& här är underbaringen själv, älskar färgerna :)
gissar på wagtail men sen vet jag inte (:
Alla är så himla smala, men det ändras nog ganska så snart 
Härligt med lite nytt i akvariumet, här var det länge sedan något ändrades ;)
#4:an var riktigt läcker, blev sugen på att lägga in en och annan av den färgen till mammas orangiga akvarium, om man bara hittade sådanna det vill säga… ;)
Den är riktigt fin, glänser i guld när den simmar och sen ser man det svarta på den som ger det hela ett mycket sött utséende :D Blir nog till att köpa nån/några till kanske ;)
Det sker inte så mycket ändringar i mina kar heller, förutom nu när jag startat upp ett nytt kar :)
Ja, jag ska snart starta upp ett eget akvarium, så fort jag hittar ett som passar både med priset och storleken ^.^
Ska ev, lite senare försöka hitta en gul musse pigg Platy hane så kanske man kan få gula "djävuls platy" med den gula comet platyn ;)
Kan #4 vara en "Calico Wagtail" Platy?
*putt*