lite frågor om Äppel sniglar
Hej jag blev grymt sugen på att skaffa äppel sniglar så jag undrar hur man gör med transprten asså hur får jag hemm dom? och är det nån som säjer några och vad kosstar dom? jag ska även resa rätt så mycket i sommar så det skulle passa bra med att få dom till slutet på somman om jag besämmer mej för att skaffa
"Är inte säker på att tråden hammnade rätt"
Medarbetare på Chinesecrested ifokus. What is it that love does to a woman? Without she only sleeps: with it alone, she lives .

hej.
jag har köpt av sussa här och hon skickade dom i en snusdosa så de kom hem via posten vilket var jätte smart. sussa har både blå och gula och rosa har jag för mig.

vi har bruna just nu och sända oxå med posten.
Hehe jag har lila som nog är klara till slutet av sommaren ;)
Ta alltid ut lyckan i förskott, för om det skiter sig så har du i alla fall varit glad fram till dess /sussa08
va smart att skicka me posten,
jag glömde att fråga hur betalningen sker oxå,
jag är intreserad av lila såg några fina här i nån tråd, men oxå typ vita, blåa och rosa?
Medarbetare på Chinesecrested ifokus. What is it that love does to a woman? Without she only sleeps: with it alone, she lives .
Putt

jag satte in på sussas konto för snäckor och frakt maila henne
ok :)
är det nån me andra färger som är lev klara till slutet av sommar lovet?
Jag kommer npg att ha några rosa till augusti.
lånar tråden lite för att fråga hur mycket det kostar att köpa snäckor av er som skickar på posten?
Det är olika beroende på vem du frågar och vad du söker för snäcka :)
Jag tar 20 kr i frakt utöver snäckorna jag skickar
Ta alltid ut lyckan i förskott, för om det skiter sig så har du i alla fall varit glad fram till dess /sussa08
Jag kommer förmodligen ha både rosa och lila i slutet av augusti :-)
LisenN sajtvärd på Nära föräldraskap ifokus
#12 hur mycket tar du för dem? Skickar du dem på posten? :]