Rom hos mina Tatia Intermedia!!
MASSOR med rom!! Är så glad!
Håll gärna en tumme för att det går vägen :-)
LisenN sajtvärd på Nära föräldraskap ifokus

grattis. ( om du vill jag ska sända met.blått kan du pm mig din address) 
Tackar!
Vågar dock inte hoppas för mycket för det är ju inte helt enkelt att lyckas sen när gulesäcken är slut :-S
Wiiihooo hoppas de klarar sig :D
Ta alltid ut lyckan i förskott, för om det skiter sig så har du i alla fall varit glad fram till dess /sussa08
Grattis!!!
Kolla gärna in våran hemsida http://www.diamantens.cybersite.nu

Grattis!! Jag håller bägge tummarna.
Uppdatering: Ynglen mår finfint och har nu börjat äta :-)
Najs!!! Var är bildbevisen då??? 

Kolla gärna in våran hemsida http://www.diamantens.cybersite.nu

Det kommer bara ja lyckas fånga dom på bild :-P
Ser ju ut som vilka yngel som helst men jag ska plocka upp ett par i en skål och ta ordentliga bilder, nån gång :-P
Huhuhu blinda jag ser bara sträck XD
Ta alltid ut lyckan i förskott, för om det skiter sig så har du i alla fall varit glad fram till dess /sussa08
Meh! Dom är ju bara streck :-P
Jaha, det stavades med e också XD
#13 Ja det gjorde ju det.. Sträck är typ att sträcka ut och det tänker ja inte testa på mina bäbisar :-D
Aj fan.. Trodde allt stavades lika :D J*vla dyslexi XD Svenska är svårt :D Iofs lärde jag mig att stava till Sverige när jag gick i nian så jag är inte förvånad :D
Tycker du stavar alldeles utmärkt, streck och sträck är det många, många som gör fel på.
Ja, e och ä, o och å och alla sch-ljud är nog svårt för bra många fler än bara oss dyslektiker :D
#17 Men din personlighet kvittar det hur du stavar, du är ju bara SÅ underbar ;-)
Nej men titta, jag kan verkligen inte skriva!! MeD din personlighet ska det vara!!

tycker du stavar utmärkt,sussa! =)
Haha vad snälla ni är ^^