Akvarium iFokus

Akvarium

Etikett: allmänt
Läst 938 ggr
[Katteeen]
0

Nån som har beställt...?

Är det nån som har beställt saker ur webshopen på www.grand-prix.se ? För jag tänkte beställa ett akvarium därifrån, men jag ville höra från nån som har erfarenhet av detta först, innan jag gör nåt förhastat… Så, är det nån som har nåt att säga om det här? Funkar det bra? Hur är det med leveransen? osv.

Tacksam för svar! =)

Anett Lindbom
0

Jag handlade där ifrån i höstas, och det var både första & sista gången. Först köpte jag en dunabur, som kom efter några veckor och den var trasig, i ungefär samma veva köpte jag även ett hundkoppel som aldrig kom så där tog jag tillbaks mina pengar, men pengarna fick jag tillbaks först efter ett par påtryckningar ifrån min sida.

Jag blev lovad nya delar till buren men dom har fortfarande inte dykt upp, så aldrig mer Grand-Prix för mig..

Då handlar jag hellre ifrån antingen Guldfisken eller Zoosajten, dom är både snabba & trevliga.

[Katteeen]
0

Okej, då vet jag det! =) Tack så mycket ;)

[Popcorni]
0

#1 Samma har hänt för mig, jag fick först en trasig duna, sen skicka dom en till och den var också trasig. Så dom låvada att ge mig pengarna tillbacka innom en vack men det har jag änsålänge inte fått!! Och det är gått lång tid!

[Katteeen]
0

#3: Oj, det lät inte så kul…

[Popcorni]
0

#4 Nää så jag rekomenderar dig andra sidor för att köpa över nätet. Men tycker ändå att det säkraste är att köpa i en vanlig affär. =)

Ceciliaolucifer
0

jag har inte haft några som helst problem med dem!

[Katteeen]
0

Okej, det kanske är olika.. får se hur jag gör! =)

Emilia__
0

#7 Gör det inte för jag har oxå varit med om det!

Faxlin
0

Jag har handlat en hel därifrån. Har aldrig haft några problem med leveranser eller saker som varit trasiga.

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

Mischa
0

Väntar på en doppvärmare därifrån, visseligen bra service (online) men man blir ju orolig av att läsa detta.

≧◔◡◔≦

[Katteeen]
0

Hmm, vet inte riktigt vad som är ut och in nu… Folk tycker så olika ju. ;)  Men jag tror jag åker till Sundsvall iallafall, då vet jag iallafall vad jag får. =)   Tack för alla svaren! :)