Passar på att säga hej!
Har missat denna fina sida ända till nu! Håller annars till mest på reptiler.ifokus annars där jag är Medarbetare.
Visar upp en gamal vän, Stöten, min Elmal jag hade i många år! Ett rikttigt origenal som jag fick som yngel. Alla ställde jämt samma fråga; "gör det ont att få en stöt?" En dag när Stöten var ca 20 cm lång bestämde jag mej för att kolla om det gör ont…..
Körde ner hela armen å lyckades killa stöten på huvudet och fick mej en sån smäll att jag gjorde en halv volt över storarumsbordet å ner i soffan! Det var som om någån klippte till hela armen med en slägga! Så nu kan jag således svara på ovan nämda fråga med ett rungande, JAPP! Det gör skitont!! 
Väl mött!!
Hej hej =) Å välkommen =P
Ja jag skulle då inte sätta ner armarna ens för att prova, jag skulle utgå ifrån att det gör ont, haha .
MVH Sofia
Medarbetare Akvariefisk.ifokus
Haha! Skulle ha varit roligt att se
De låter som när jag skulle prova om det gjorde ont att bli biten av min brors sköldpadda. Gjorde skitont 

*Asg* förlåt om jag skrattar. Men det är något som låter som en sak jag kunde ha gjort. För att veta måste man prova liksom. Dock vet jag nu så jag skulle aldrig prova. hihi
Ja jusst det, välkommen in hit.
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars