Akvarium iFokus

Akvarium

Etikett: allmänt
Läst 5294 ggr
Liten boll
0

Detta är väl ett skämt?

www.papillon.n.nu

54L, Uppstartat 26/2-2016, 1st 15w sylvania standard 1 kampfisk,6 neontror, 4 tylomenania sp, 5 neteria sp, 1 posthorn, för många skivsnäckor och massor av sandsnäckor

Hells Angel
0

Öhhhhh faktiskt inte, det ska vara ett "konstverk".

When life gives you lemons, freeze them and throw them at the ones who makes your life hard.

Hells Angel
0

Mer exakt: det är INTE ett skämt, men jag har ingen aning om hur länge fiskarna var där.

When life gives you lemons, freeze them and throw them at the ones who makes your life hard.

ElinvBorg
0

Nej ett skämt är det väl inte riktigt men ett litet "projekt" för att få en cool bild. Tror knappast de hade det sådär förutom under tiden de tog bilder

Medarbetare på Akvariefisk ifokus

96 l med kampfiskhonor och ett 30 l med en kampfiskhane

Liten boll
0

Hoppas verkligen inte

www.papillon.n.nu

54L, Uppstartat 26/2-2016, 1st 15w sylvania standard 1 kampfisk,6 neontror, 4 tylomenania sp, 5 neteria sp, 1 posthorn, för många skivsnäckor och massor av sandsnäckor

Lizelda
0

Har läst om de projektet, nej, fiskarna var inte där länge utan det var ett experiment med zebrafisk-yngel.

"Be proud of your scars, they're proof of a fight you never lost."

Hundar, Bortskänkes, Ridsport, Akvariefisk, Furry Paws

Bloggar om min assistanshund på Tassa Bredvid

Liten boll
0

Bra, för jag läste att där stod att man själv kunde göra så små akvarier.

www.papillon.n.nu

[Grinch]
1

Vad hemskt!

Vemsan
1

Jag tror inte jag kommer till samma sida som er av någon anledning? Ser en fisk med huggtänder 🤔

Hälsningar Vemsan

Hells Angel
1

Vemsan
1

Det var inget, det funkade via mobilen men inte på datorn 😛 
Men usch, jag tycker inte det är okej även fast det bara var tillfälligt. Tänk vilken stress för fiskarna, dels att vara på så liten yta och dels att bli flyttade bara pga ett foto 😕

Hälsningar Vemsan

Cindy S
0

Det är populärt med betor i små vaser hos vissa. Det var till och med ett kickstarterprojekt, och jag tror inte det förbjöds.

Jag kan inte se bilden ni länkar till, men jag antar det är liknande situation.

Jessica Jones (2015-)

- Sajtvärd för superhjaltefimer.ifokus.se - Medarbetare för halloween.ifokus.se -

Hells Angel
0

#11 Testa att klicka här --> små fiskar till akvariet

[Grinch]
0

En fisk med huggtänder? Den måste jag se på!

Anne.K
0

Jag kan inte heller se bilden ni länkar till. Tittar via datorn, men kommer bara till google sökning med massa blandade fiskbilder.

Föredetta: Registrerad uppfödare av Gerbiler: Myomorpha - Gerbiluppfödning

Taggeman
2

☀️🙂😃😛 😂🤪😎😇🎅😡 Medis på Fågelskådning 😟🥳🤔😴😈💣🌈✨🏆👍❤️🏅

………… 🦅 🦋 🐟 🐠 🐟 🦉 (^I^) 🦉 🐟 🐠 🐟 🦋 🦅

Anne.K
0

Oj vilket pytte akvarium. 😮

Föredetta: Registrerad uppfödare av Gerbiler: Myomorpha - Gerbiluppfödning