Saknad av akvarium
Efter två veckors semester sitter jag och väntar på att flyga hem till Sverige. Det konstigaste är att jag saknar mina akvarium… Trodde aldrig att man kunde sakna fiskar haha.
Haha, jo men absolut! Jag saknar inte några specifika fiskar, men jag saknar verkligen att ha akvarium! Dock bor jag i ett hus där det inte riktigt finns plats för akvarium just nu, så jag väntar till den dagen då jag flyttar - vilket kan bli några år.. Usch, kanske jag skaffar ett mindre akvarium ändå när nu när jag tänker efter!
Jag känner igen mig. När man lägger ner så mycket tid och fokus på sitt akvarium så betyder det mer än man kanske är beredd att erkänna. Men så är det ju med det mesta man verkligen ger sin själ till.
Folk saknar ju sina gitarrer också.
Så gulligt av dig🙂 Trevlig resa hem.
Medarbetare på akvariefisk ifokus
Det är samma för mig. När jag var och hälsade på min syster för typ en månad sedan så längtade jag också hem till mina akvarium. Och då var jag bara borta 5-6 dagar plus att min syster har ett akvarium. 🙂
"Weather forecast for tonight: dark." ~ George Carlin
Jag tycker inte heller om att vara utan mina akvarier, det är en av de främsta anledningarna till att jag inte tycker om att resa runt. 😛