Akvarium iFokus

Akvarium

Etikettallmänt
Läst 1037 ggr
[Sofiesen]
3

Har man blivit skadad?

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Börjar undra om man kan ha blivit lite skadad när det gäller fiskar… Skrattar åt mig själv när jag tittar på sambons arm (han har en koifisk där) och tänker att hans fisk har fått vitaprick… Han tränar en del och dricker mycket proteinpulver vilket konstigt nog ger vita prickar på hans tatueringar…

[Sofiesen]
2
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
mimåne
2

Hahaha så roligt. Du får nog medicinera honom 😃

Medarbetare på akvariefisk ifokus

[Sofiesen]
2

Jag körde nyss en kur mot vitaprick i det stora akvariet.. Har medel kvar..får nog medicinera honom och sjukskriva honom eftersom det smittar så!

[Udoon]
2

Prova salta lite på honom också, det ska ju hjälpa?😎

hejkomochhjälpmig
2

😮Sätt honom i karantän omedelbums!!! Låt honom absolut inte komma stoppa armen i akvariet! 😃

[Jens]
0

Hahaha! Helt klart vita prick!

TccT
2

Finns två alternativ. Antingen dricka till exempel Protozin mot vita prick. Eller så kanske det är lekvårtor eftersom det är en karp….. #5 Första delen av andra meningen låter bara för bra helt enkelt.

flyingdragon
0

😂😂

NO DAY SHALL ERASE YOU FROM THE MEMORY OF TIME
                                                                                                                                                        Virgil

[Tinitusan]
0

hahaha, lägg han i ett saltbad, 1dl per 10l vatten i ca5-6 sek tar död på unga parasiter o förhindrar vidare förökning!

mimåne
0

Hahaha "Lekvårtor"! 😃

Medarbetare på akvariefisk ifokus