Dina yngsta yngel
Grattis! Mina är inte så unga nu men någon vecka kanske.
Grattis :) Hr inga yngel just nu, Ocelatusen blev av med sina, men de är på gång igen, så vi får se hur det utvecklas. Annars är mina yngsta fiskar kring 6 månader :)
Hm.. Det yngsta djuret i mitt akvarium just nu är förmodligen denna lilla krabat. Ett Corydoras trilineatus yngel. Den får kring 2v till att växa i yngelkassen sen är det dags att släppa ut den i akvariet. Men jag misstänker att den inte är yngst länge till för mitt cryptoheros Sajica par har rom just nu.
Medarbetare på akvariefisk ifokus
Mina paradisfiskyngel från den senaste gången paret hade lite hejsan-hoppsan 😉

Åå vad jag hade velat se det där ynglet i större upplösning!
#7 Dream on 😉 Kameran på ajfånen är inte den allra bästa.
Har inte grannen någon du kan låna… ?😃
åhh va nice allas är! :D
Har bara sett Guppy yngels innan därför tänkte jag att de va kul att se vad alla har i sina kar där hemma :)
Mina yngsta yngel just nu, 1 dag gamla L046 Hypancistrus zebra :)
//GuUuLd,
-IE Photography-
Instagram: idaephoto, crumbleshamstery, salmonriver_shelties
#12 Wow, vilken frän bild!
Den där bilden var så bra att jag nog hade kunnat säga många fula ord för att uttrycka hur bra den var, men jag ska hålla mig sansad och helt enkelt bara säga, Tusan så bra bild!
Tackar! :)
Ny bild från idag, 2 dagar gamla.
//GuUuLd,
-IE Photography-
Vilka små sötnosar : )
#15 Makalös bild! Ska ni ha några fler fototävlingar då får GuUuLd inte vara med 😭😭
Den tanken har slagit mej med usvead 😃
Hade ingen aning om att mal yngel har så stor gulesäck. Kan de simma eller hoppar de runt på "magen" så där?
Fantastiska bilder, hur lyckas du 😮
Tack hörrni :) Malynglen rör sig inte så jättemycket när de har gulesäcken, de ligger mest i något hörn och trycker i en stor klump allihop :) Men jo lite kan de allt simma trots den stora gulesäcken :)
//GuUuLd,
-IE Photography-
Men ojj du måste vara grym fotograf!! Får man fråga vilken kamera eller effekt du använder?
det är så spännande att se vilka färger guppysarna får sen!
Om jag inte svarat på något i en tråd får du gärna skicka iväg ett PM
Sju dagar gamla scalarer
Hmmm. Verkar inte som om nåt laddades upp. Får försöka igen. Första försöket att delta i nåt slutar i katastrof :(
;) Dennis. Bara att försöka igen …
Det verkar som om det funkat ändå ;)
Har i princip konstant yngel av trinidadguppy, ancistrusar och körsbärsräkorna så svårt att veta vilka som är yngst då de kommer nya typ hela tiden.
Instagram: @theblindbunny
http://www.tizzys.n.nu