Akvarium iFokus

Akvarium

Etikettot-offtopic-och-lekar
Läst 1062 ggr
Lojs
1

Appspel om räkodling

Jag fick tips på en räkgrupp om det här spelet som skrivs om här http://blogg.djurmagazinet.se/shrimp-paradise/

Det är väldigt buggigt och jag har gett upp att försöka spela det på min iphone, samtidigt som avelssystemet är väldigt random och irriterande, men guuud vad beroendeframkallande! ;) 
Nu spelar jag det på ipaden istället när det inte funkar på telefonen, jag kan bara inte låta bli! ;)

"If someone ever says "-You don't need more aquariums." Stop talking to them, you don't need that kind of negativity in your life." ;)
Medis på akvariefisk.

[Jens]
0

Hehehe, det måste ju ändå provas !

Frida B
0

Hur ändrar man språk till engelska haha?

Sajtvärd på Akvarieräkor ifokus och m_edarbetare på Agility ifokus             
_(f.d MelvinMimmiLufsen)

Lojs
0

När man startar spelet är där en japansk flagga, klickar man på den kan man byta språk. Himla dålig engelska i spelet. ^^

"If someone ever says "-You don't need more aquariums." Stop talking to them, you don't need that kind of negativity in your life." ;)
Medis på akvariefisk.

[Jens]
0

Jag provade också och jag fattade ingenting så jag gav upp 🙂 Verkar som Lojs kan det där språket bättre än jag 😉

Frida B
0

Hittade det!

Sajtvärd på Akvarieräkor ifokus och m_edarbetare på Agility ifokus             
_(f.d MelvinMimmiLufsen)

Mundis
0

Jag lyckas inte byta språk, är det för att jag spelar på iPad?

[Jens]
0

Ja, för du ser det inte. På första sidan så får du upp en flagga i stående läge, alltså så ska du inte ha skärmen liggande.

Mundis
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Så här ser det ut, jag ser ingen flagga?

[Jens]
0

Det känns som du har stor text på inställningar? Alltså på din padda och inte i spelet. Sedan ser jag inte knappen x1 som brukar synas längst ner till höger? Det kan även vara så att det är någon bugg som strular för dig. Avinstallera det igen och installera det på nytt.

Mundis
0

#9 Jag gjorde så, men det funkade inte :/

[Jens]
0

Det är egentligen inte så konstigt för jag tyckte det var en väldigt buggig app så jag gav upp helt enkelt.