finns det någon möjlighet?
Kan det finnas någon typ av fisk som finns hos dom flesta grossister som inte äter upp necornandia räkor? :)
Ser så tomt ut i översta lagret av karet men vill inte utsätta räkor och räklingar för stress och fara :) Karet är på 54L :)
Jag tackar :)
Om du vill ha något mer ovanligt så är Smycketetra, nannostomus marginatus, inte så svårt att få tag i. De håller sig i övre och mellersta delen av akvariet och har extremt liten mun och kan inte heller ta räkor, möjligtvis någon enstaka "nyfödd" räkling. Dessutom inte så sönderavlade som Guppy och ganska långlivade, blir ofta typ 5-6 år. Blir 2,5-3 cm. Jag tycker de är fina:
http://www.seriouslyfish.com/species/nannostomus-marginatus/
Jag har vanliga kolglödstetror med mina räkor och det har fungerat bra. Andra små rasboror går också.
Medarbetare på akvariefisk ifokus
Har läst runt en del och ska skaffa microrasbora erythromicron till mitt 54 l räkakvarium. Funderade även på microrasbora margarita, super vackra små fiskar båda två. Just microrasbora erythromicron är ovanligare men hittade en butik som kunde ta in dom åt mig, microrasbora margarita är vanligare dock. :)