Beställa växter, bästa stället?
Hallå! Nu har jag mitt akvarium och tillbehör men nu är det bara växterna som fattas. Fanns inte dom jag ville ha på affären. Vilket är det bästa stället ni brukar beställa ifrån? Där leveranstiden inte är så lång. Ha en fortsatt bra dag!
Du får jätte gärna lägga upp en annons här på sajten där du skriver vilka arter du är intresserad av. Våra annonsregler hittar du i stapeln under "Aktuellt just nu - Regler i forumet"
Det finns många medlemmar här som har bra startväxter och kan posta dig ett gäng för en mycket billig peng. Här kan du tjäna slantar! :)
Du kan också kika in Akvarieplantor.se. Inte lika billigt som att få växter ifrån privatpersoner men tryggt och säkert.
Medarbetare på akvariefisk ifokus
Okej tack för tipset
Jag hittade några plantor som jag ville ha på Petworld.se, men där står det att man köper 5 st av varje men jag vill ju bara ha en av varje nästan. Kan jag ändra detta på något sätt? Nån som vet? :)
Man kan köpa på tradera också, har jag gjort några gånger och nästan alltid kommer dem fram i fint skick :) Säljs mycket växter och växtpaket på redbee.se med :)
Gårdagen kan vi aldrig få tillbaka, men morgondagen är vår att vinna eller förlora…
plantswap.se är kanon, ett aktivt forum där folk köper, byter och säljer växter. Finns mycket kunnigt folk där också :)
www.akvarieplantor.se vet att folk handlat därifrån och varit nöjd, har själv inte handlat därifrån men träffade säljaren på Malmömässan i våras.
//GuUuLd,
-IE Photography-
Instagram: idaephoto, crumbleshamstery, salmonriver_shelties
Tack för svaren :) Ska till ännu en djuraffär imorgon och se om dom har lite mer växter som jag vill ha!