Nano akvarium, billigt?
Vart kan man köpa billiga nanoakvarium? Såg en annons på blocket för inte så länge sen som säljde många nanokar billigt. Zolux eller aquael 30 liter helst, kan tänka mig att spendera högst 600 kronor. Tajt budjet :P
Bor du i Stockholm? Isf har XLzoo aquael 30 liter shrimp sett för 599kr. De är vad jag sätt det billigaste nano med tillbehör.
Jag köpte båda mina AqauEl Shrimp set 30 L för 589 kr st i butik. Så visst finns det nya under 600 kr.
Det du skulle kunna göra är att fråga i butik om de kan beställa hem en sådan till dig och säga att priset ligger i andra butiker under 600 kr så får du säkerligen för det också.
Ska göra det, tack! :)
Finns det några under 500? En vän köpte ett för 460 men den affären finns inte längre, kan ha varit konkursrea kanske?
eller en utgående modell?
Nej, det var ett zoluxkar 30 liter, precis ett sånt jag söker :/
pwss har zolux från 495 för 10 L till 625 för 30 L
http://www.pwss.se/home.php?cat=1271&sort=orderby&sort_direction=0&page=2
#7 måste man vara medlem för att beställa därifrån?
Nej, du behöver inte vara medlem för att handla där men de måste naturligtvis har dina uppgifter för leverans.
#8 Var bor du? Aquel Shrimpset 30 går att köpa för under 600kr lite var stans.
pwss lämnar aldrig fraktkostnad till att börja med utan det räknas ut i när beställningen är gjord. De räknar ut efter det billigaste sättet att leverera varorna.
Jag tycker du ändå ska ta kontakt med din akvaributik och be dem att ta hem ett nanoakvarium till dig för fraktkostnaden lär ju inte bli så billig.
#9 Det försod jag haha, men på andra sidor jag försökt beställa från har jag varit tvungen att vara medlem och inloggad för att få beställa :P
#10 jag köpte mitt jag har nu för 799, när jag ska köpa akvariegrejor så åker jag till Uppsala och Gävle :)
Detta är kanske inget snyggt nano, men beställde själv precis ett sånt här 25 liters (med filter och belysning) för 299kr ;) Men det kanske inte är vad du är ute efter? :)
/Sofia
Utseendet var det inget fel på, däremot värmare, det är svårt att hitta små bra värmare :/
# Okej! Då får du fortsätta leta 😉
/Sofia
Det finns en som heter aquael easyheater eller något liknande, den fungerar bra i mitt 30L 🙂
Kostade ca 250kr och ska vara okrossbar, har dock inte testat hur mycket den tål 😛
Hälsningar Wille, medarbetare på akvarieräkor och fjäderfä.
Ts, rekommenderar dig att åka till XL-zoo! Köpte nyss mitt Aquael shrimpset 20 för 498kr (stog på prislappen 598kr). Dom har rea på akvarierna idag och imorgon så åk dit och köp ett :)
Jag gjorde misstaget att beställa mitt zolux 30L från pwss. Fraktkostnaden blev över 200kr så det blev ju lika dyrt som i butik ändå.
// Sofia
#tack ändå, men jag kunde inte vänta så jag köpe ett vanligt akvarium istället :) det får bli ett nano i framtiden.