snygg!!! 
nu blir jag avundsjuk :P
Verkligen en snyggis. :)
Nu tar jag åt mig av komplimangerna o tackar så mycket :D
minavitas.wix.com/kennel
snygg! varför ska alla så snygga kampfiskar utom jag :P
snygga!
#9 vilken cool pansarmal med långa fenor! (den i mitten)
#13 Tack! Det är en Corydoras panda "sp. Long Fin". 
Min favorit fisk är Guppy sj har jag 5 st och några yngel :) Big-bang mitt lilla yngel som nu blivit " stor" är nästan omöjlig att fotta så det blev en suddig bild på han och hanns stora kärlek… http://dayviews.com/big-bang/502351704/
#15 snygga
#16 riktigt tjusiga
snygg ;D
#21: Tack ;)
snygg färg! rättare sagt snygg fisk! ;)
Här finns 3 akvarier.. hoppas man får välja en fisk i varje? (a) haha!
Börjar med mitt alldeles egna med MINA egna fiskar, här måste jag nog påstå att denna skönhet är min favvo och även uppfödd här hemma hos oss. Spot som han heter, har en egen tråd till och med här. Pappa är segelfensmolly gul/svart och mamma är antingen segelfensmolly eller en vanlig dalmatinermolly.
så antingen är han bara segelfensmolly eller så är han segelfens & -dalmatinermolly.
I största akvariet har en en Kampfisk hona som hängt med sen i januari, riktigt stilig brud!
Daisy, röd (okänd fenform?!)
Och i det sista akvariet finns det bara en Kampfisk och en liten mal (den andra dog och denna verkar klara sig finfint själv)
där blir det ju självfallet Kampfisken som är favoriten, däremot är han sjuk just nu och har varit ett par dagar, behandlas just nu med "medicin" eller vad man nu ska kalla det, får se hur det går med vår lille vän.
Metallic heter han, antar att färgen är röd metallic (?) och att han är superdelta (som zoo sa.)
*gammal dålig bild*
Har nyligen flyttat hemifrån så dessa bor i ett utav akvariumena hos föräldrana, men det är jag och pappa som har intresset tillsammans :)
Det är en Malawiciklid, Placidochromis Phenochilus Mdoka "White lip"
Väldigt lugn och trevlig fisk med en otroligt vacker blå färg!
Bilden gör den inte helt rättvis dock eftersom den är tagen med en halvtaskig kamera och bilden är några år gammal.
De blir galet snygga när det blir några år gamla!
Har nog ett 50 tal yngel om inte mer av dem så självklart så ska några av dessa få flytta hem till mig när jag fixat ett akvarium!
/Elin
Sajtvärd på Ragdoll ifokus