Detta måste vara en hane va? (dålig bild)
Sorry för bilden, tog bara tillfället i akt när han äntligen var framme lite och fotade honom snabbt, hann ej torka rutan. 

Jaja. En solklar hane :) Han är ung va?
#1 Ja, han är inte alls speciellt stor ännu. :) Han ser ju större ut på grund av att han har såååå långa fenor dock.
Tänkte det :) Då är hans "kroppsvikt" lagom till åldern, och även spröten.
Ja, visst är långfenade häftiga! Jag skulle skaffat mig några, men hittade inte en endaste människa med könsmogna individer att sälja, tänka sig :)
#3 Nä, det är svårt! Hittade honom i en djuraffär… Betalade 200kr! Helt sjukt, men jag ville ju ha honom så då fick det väl kosta.
Nu är det ju bara att hitta en fin hona också, INNAN han blir gammal och slö. Har sett en hona, långfenad men BRUN vilket kanske inte känns superkul. Han växer ju lite långsammare för att han är albino så jag har kanske lite mer tid, hoppas jag.
Hade en långfenad gul hona när jag boddde med mitt ex. men lämnade henne till honom när jag flyttade för att han hade större kar, vilket känns ganska dumt nu. X) Men ska höra om han har kvar henne och kan skicka ned honom med bil till mig nu när en släkting ska hit från där jag bodde innan.