Akvarium iFokus

Akvarium

Etikett: butiker-föreningar-och-länkar
Läst 827 ggr
meduart
1

ShrimpAuction.com - Äntligen färdig :)

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hej alla räk och fisk älskare.
Nu kan jag med glädje berätta att en Auktion sida för Svenskar, Tyskar och resten av världen är öppen.

Vi har jobbat hårt i över 8 månader med att översätta, små fixar och detaljer som rör sidan och jag kan verkligen säga att det varit jobbigt. Men nu är den färdig och alla är välkomna att bli medlemmar

Sidan skapades för att Sverige inte haft en Auktion sida samt att man till mesta del har inte så mycket kontakt med resten av räkländerna. Så vi ville bli länken och ge er en kul upplevelse att sälja räkor.

Att lägga upp auctioner är helt kostnadsfritt, kostar ingenting. Det som kostar är extra funktioner som Fet text på Huvud Titeln, auktionen skall visas på första sidan osv. Samt tillkommer en liten avgifter om du får sålt på din auktion, får du inte sålt på den så är det HELT kostnadsfritt, förutsatt att du ej velat ha någon extra funktion på din auktion.

Vi vill att ni alla skall veta att vi gör allt för att alla ska ha det roligt och att man sköter sig men vi kan inte göra detta ensam så all hjälp från medlemmar att få bort dåliga människor är gigantiskt välkommet.

Vi kommer göra förbättringar konstant och förslag till förbättringar är väldigt mycket uppskattat.
Vi hoppas att ni har tålamod med oss då vi är rätt så nya i allt detta och vill alltid göra rätt.

Men nu slutar jag prata och ber er kolla in WWW.SHRIMPAUCTION.COM

OBS! När man registrerar sig så måste man också verifikera sin email, man får ett mail skickat till sin email som kan hamna på skräppost så kolla gärna din skräppost för detta mail

Välkommna

ivanhoe81
0

låter lite som tradera.com och budera.se förutom att detta handlar om räkor

plutopellis
0

Spännande Glad

[Bert10]1
0

Det är synd att det bara handlar om räkorGlad

michellekrantze
0

åh, bäst man kollar in :) Rolig idé förövrigt!

varje sekund är en missad chans, varje ögonblick ett tillfälle som fanns

plutopellis
0

Puttar upp denna Glad