När är dom tillräckligt stora?
Jag har en massa Platy yngel + två Guppy yngel i mitt 30 liters, men märker att de 3 ynglena som finns kvar hos guppysarna och lyckats överleva är större än dom andra.
Hur stora må ynglena vara så dom klarar sig hos guppys?
Vill inte riskera mina yngel att ta i dom där men vill ge dom bättre plats att växa. Kan lägga in bild imorgon på Guppy honan som är störts och ynglena kanske så det är lättare.
mina guppy-yngel har bott med förräldrarna hela tiden så är svårt att svara på, dom har ju liksom vant sig gradvis vid att ha ynglen med sig. Blir kanske skillnad när man ska släppa ihop dom med förräldrarna.
mina är iallafall kanske 5-6 mm långa, har precis börjat få färg på fenorna och dom simmar i öppet vatten med dom vuxna utan problem :)
jag gjorde upp en eld för dig, nu brinner hela skogen.
mina guppy-yngel har bott med förräldrarna hela tiden så är svårt att svara på, dom har ju liksom vant sig gradvis vid att ha ynglen med sig. Blir kanske skillnad när man ska släppa ihop dom med förräldrarna.
mina är iallafall kanske 5-6 mm långa, har precis börjat få färg på fenorna och dom simmar i öppet vatten med dom vuxna utan problem :)
jag gjorde upp en eld för dig, nu brinner hela skogen.