OT Måste bara skriva av mig..
Jag har hittat en lägenhet nu!! XD Yey! Den är min och Rasmus den 1:a Augusti..
XD Glad, glad, glad, glad!!
Grattis!! 
Kolla gärna in våran hemsida http://www.diamantens.cybersite.nu

Grattis! :)
Hur många akvarier ska ni klämma in där inne då? 
Tack! XD Ha ha, jaaa.. Just nu har jag tre =) Han är nog inte så haj på fler just nu..
Ska bli sååå skönt med egen lägenhet
Ringde fastighetsägarna idag.. Och blev sååå ARG.. Till mig sa hon att lägenheten var vår om vi ville ha den och hon är den som sitter i telefonen på detta bolag.. Men nu lät det då annorlunda, jag hade ju då fått allt om bakfoten- Bahh.. Det var en annan som hade förtur om hon tyckte om lägenheten..
Jag blir så ledsen..
#5: Nääh! Usch vad jag hatar sånt. Vet hur det känns, vi (mamma+ jag & mina syskon) blev lovade en nyrenoverad lägenhet, men sedan sa de att en annan hade förtur. Efter två år flyttade den där "annan" ut, så vi fick lägenheten till slut. Men ändå, så gör man inte tycker jag!
Får hoppas att den andra personen inte gillar lägenheten av någon anledning, så att ni får den! =) Lycka till är allt jag kan säga.. :)

Här hålls alla tummar o fenor att ni får den.
Marsvin 4-ever
.
Ja, hyresvärdar är ett släkte för sig så har man väl hittat en lya är det ingen idé att vela. Bara att ringa och tjata att man vill ha lägenheten pronto.
Mmm.. blir så ledsen bara.. Hoppas det löser sig endå. Såg verkligen fram imot detta.
Ibland känns det som om hela världen bara vill att allt ska gå åt fanders..
*ska försöka låta bli att vara så negativ*