Akvarium iFokus

Akvarium

Etikett: ot-offtopic-och-lekar
Läst 1120 ggr
KerstinL
0

OT Någon som är sugen...?

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Vi har 5 små söta hamsterbebisar av rasen rysk vintervit (dvärg) som är till salu. Dom är leveransklara runt den 13/5.. Dom är så söta så man smälter!!! Finns intresse så pm:a mig eller skicka ett mail: kerstunlu71@hotmail.com

Kolla gärna in våran hemsida http://www.diamantens.cybersite.nu

Cool

[Katteeen]
0

Fyyy Kerstin! :P Jag som skulle göra allt för att få en sån där liten fis, så visar du de där sötnosarna…. ='( Jag blir tårögd bara av att se på dem! Mamma vägrar tillåta mig att skaffa hamster. Hon säger att de luktar så illa, och hon vägrar att lyssna på mig när jag säger att bara man städar buren ofta nog och sköter hamstern så luktar de inte speciellt mycket… Men hon vill inte lyssna som sagt.. :(

Om det inte vore för mamma så skulle jag ta en direkt! Synd att hon ska vara så himla omöjlig…  

De är väldigt söta iallafall! =) Lycka till med att hitta ett hem till allihopa, det borde inte vara så svårt tycker jag. ;)

KerstinL
0

Då kan jag tala om att dom luktar inte.. vi har 12 st hemma nu och det känns ingenting! Möss däremot luktar…

Kolla gärna in våran hemsida http://www.diamantens.cybersite.nu

Cool

[Katteeen]
0

#2: Mammas kommentar till det var: "Jag tycker ändå att de är råttor!" Usch, det är helt omöjligt att övertala henne om nåt… Men nu ska jag inte sno din tråd.. :P Lycka till med de små liven! =)

Faxlin
0

Vilken jäkla tur att inte mina ungar hänger här inne Kerstin. Du fårstår om Malin såg detta. Eller Andreas som tjatar om ett eget djur. Hualigen. Så har de så svårövertalad mamma också. Och speciellt när det finns sååå mycket häftiga saker att köpa till dem. Tur du bor där du bor.

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

Anken
0

ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅH va söta!! Skrattande

jag tror mamma börjar bli less på mig o mina djur nu, hade ökenråttor, sen dog dom och nu har jag en liten katt här hemma oh ett akvarium på G..hmm tänk om man bodde i en jättevilla så man kune ha hur många djur som helst! Glad

[Popcorni]
0

Vad söta dom är!