Annons:
Etikettfoder
Läst 392 ggr
LabansLådda
2020-05-11, 17:11

Hur är Seras rykte när det kommer till frystorkat foder?

Hej! Jag har inte så mycket erfarenhet så jag vänder mig till er och hoppas att ni vet mer än jag gör :) Frågan gällde som sagt märket Sera och deras frystorkade fiskmat. Är det någon som har erfarenhet av den och vill dela med sig av hur kvaliteten är? Kan tillägga att jag har vanlig Kampfisk om det hjälper :)

Annons:
Lillyrod
2020-05-11, 17:23

Jag köper det mesta i fiskmatsväg i lösvikt och jag måste säga att jag inte vet vilket märke det är. Jag har aldrig tänkt så långt 🤔

5ara
2020-05-11, 20:28

Jag har i alla fall inte hört något dåligt om det och frystorkning är ju en bra metod för att bevara så mycket näringsämnen som möjligt. Bäst antar jag det är att ge levande men om man inte vill det så är väl frystorkat ett bra alternativ. Som med allt torrt foder är det säkert bäst att ha det i frysen för att näringsämnena ska hålla så länge som möjligt.

Cecilia.S
2020-05-11, 20:59

Håller med #2!

En sockerfri Monster, en hund och en motocrossbana med f&f's. Bättre än så blir det inte.

Medarbetare på Ridsport & f.d. medarbetare på Akvariefisk

LabansLådda
2020-05-11, 21:20

Tack så mycket för informationen. Då vet jag att det med största sannolikhet är grönt ljus🙂 Tack för att ni tog er tid att svara🙏

Upp till toppen
Annons: