Akvarium iFokus

Akvarium

Etikett: allmänt
Läst 565 ggr
Galaxy86
0

Bakgrund affisch - göra egen?

Hej BAkgrund affischer går de göra egna? Eller är djurbutiken bättre? Behöver en till mitt 20 l

Pokemon hundar och konst

Cecilia.S
0

Det går att göra egna affischer, nackdelen är väl dock att det troligtvis kostar mer än en färdig från djuraffären och också blir mycket bökigare att skapa och fästa. Det går t.ex. att trycka en egen affisch HÄR, men jag misstänker att enbart frakten kan kosta lika mycket som en färdig från affär.

Personligen föredrar jag mörka bakgrunder om de är affischer, men annars BTN bakgrunder. Dom kan ta onödigt mycket plats i så små akvarium men går också att ställa bakom karet, det är ett varmt tips 🙂 Även dessa kostar en hel del dock, betydligt mycket mer än affischer.

En sockerfri Monster, en hund och en motocrossbana med f&f's. Bättre än så blir det inte.

Medarbetare på Ridsport & f.d. medarbetare på Akvariefisk

Galaxy86
0

vad är BTN?

Pokemon hundar och konst

Cecilia.S
0

#2 Oj förlåt för förkortningen. Det står för Back To Nature, här är några bildexempel: 1, 2, 3

En sockerfri Monster, en hund och en motocrossbana med f&f's. Bättre än så blir det inte.

Galaxy86
0

aha sorry 3d :) så man behöver inte limma fast dom? häftigt

Pokemon hundar och konst

Cecilia.S
0

#4 Det går givetvis att silikona fast dom på insidan av karet, men det går också att ställa dom bakom. Det är ganska många som gör, ger inte riktigt samma effekt men det är snyggt ändå. Tycker jag.