Var får man tag i denna ?
Var kommer man att kunna få tag på den?
Multi vad?
Har fått inbjudan till sidan och gillat den, så nu väntar jag med spänning :D
Jag tror jag struntar i den, varför göra reklam för ngt om man inte kan säga ngt om den förutom att visa en bild på fisk ^^
Multi vad?
Tråkig inställning tycker jag. Detta är ett helt nytt akvariemagasin vars första nummer släpps nu den 22 november! Vi som ligger bakom idén är ett gäng akvarister med olika kunskapsområden och syftet är helt enkelt att främja akvariehobbyn. Magasinet är helt gratis och kommer finnas lättillgängligt på nätet :) Detta är alltså något vi gjort helt ideellt och på vår fritid.
// Sofia
Vad kul Roxie! Jag ska absolut ta del av magasinet när det kommer ut. Hoppas du meddelar oss här på akvariefisk när det finns tillgängligt! 🙂
Medarbetare på akvariefisk ifokus
Vad roligt! Hoppas kunna lära mig lite mer. Har dock inte Facebook, hur gör man då om det ens går?
Om jag inte svarat på något i en tråd får du gärna skicka iväg ett PM
Som jag förstod det så vet vi inte var man kan läsa magasinet ännu men att detaljer om det kommer att komma 🙂
Jag kommer ta del av den, helt klart :) Det vore jättesnällt om du vill medela när den finns tillgänglig och var :D
Man kommer kunna nå magasinet utan att ha Facebook :) Meddelar mer detaljer när den släpps!
// Sofia
Oh vad roligt att det fanns lite intresse även här! :)
// Sofia
Spännande! Kunskap är inte fel 🙂
Ser jag fram emot!
Spännande. Jag tänker läsa.
Väntar med spänning :)
Nu blev jag osäker när jag läste texten på framsidan "Slow fishkeeping". Vilket språk skrivs tidningen på? 😛
#18 Den skrivs på svenska :)
//GuUuLd,
-IE Photography-
Instagram: idaephoto, crumbleshamstery, salmonriver_shelties
Du får länka till sidan där den finns så man kan ta del av den.
Så roligt! Ser fram emot det. 🙂
Extra kul att det inte krävs ett facebook konto, så jag också får vara med 😊
// Lilo - medarbetare på akvariefisk & gravid samt sajtvärdinna på bortskänkes
Självklart Jens. Länk kommer här i morgon bitti.
// Sofia
Spännande! =D=D