Auktion i Göteborg 8/11
Göteborg Ciklidgrupp anordnar auktion i Hulebäcksgymnasiet på lördag.
//GuUuLd,
-IE Photography-
Instagram: idaephoto, crumbleshamstery, salmonriver_shelties
Finns det någon auktions lista ?
Här finns en lista med föranmält gods :)
//GuUuLd,
-IE Photography-
Imorgon är det dags! Någon här som tänkt åka?
//GuUuLd,
-IE Photography-
Jag har tänkt åka, men inte dit (för långt borta), utan till en annan auktion dagen efter. Får vi se dig hos oss på söndag, GuUuLd?
#4 För vår del blir det Göteborg eftersom de valt en mer passande dag. Vi sätter oss helst inte och åker 25mil enkel en Söndag som nu även dessutom är farsdag :) Den dagen ni börjar ha auktioner en lördag kanske vi dyker upp :)
//GuUuLd,
-IE Photography-
Jag kanske kommer och tittar det är ju närtrakterna iaf. Såg lite intressanta saker på listan.
Medarbetare på Chinesecrested ifokus. What is it that love does to a woman? Without she only sleeps: with it alone, she lives .
Jag kommer! Synd bara att det är så få räkor, får väl satsa på tillbehör detta året :)
Sajtvärd på Akvarieräkor ifokus och m_edarbetare på Agility ifokus
_(f.d MelvinMimmiLufsen)
Jag kommer! Snart ska jag börja plocka ihop mina auktionsobjekt. Inte så mycket, men i all fall lite växter, micromask och en trio av killiarten Nimbapanchax petersi "Banco Park". 🙂
Olle
Kul! :) Visst är det lite räkor ja, hade vi inte behövt haft hundarna med oss så hade jag tänkt ta med lite räkor. Men nu vet vi inte exakt hur länge vi blir kvar så då tar vi inte med något.
//GuUuLd,
-IE Photography-
#9 synd :( men men, finns nog någonting att hitta ändå!
_(f.d MelvinMimmiLufsen)
Var bara på auktionen i 1h igår och inga inköp blev det (fanns bara 1post som var intressant och den väntade vi inte på). Vi var mest där för att kolla hur deras auktion gick till med föranmälan osv. Då vi kommer göra mycket ändringar till vår nästa auktion (Örebro). Men inte åkte vi tomhänta hem för det inte, blev besök ett antal butiker istället :D Så hem kom vi med (bara påfyllning av arter vi redan har) 2st L129, 2st L199, 2st L201, 2st L235, 1st L128, 10st CB grade SS & 10st Tigerräkor (som var asiat importer från C-sky) :) #10 Gissar på att jag satt vid bordet brevid dig, om det var du som köpte CR räkorna på auktionen? :)
//GuUuLd,
-IE Photography-
#11 det var jag ja! Behövde lite "nytt blod" och några räkor till mitt tomma (som nu innehåller 16 räkor dock…) 112l :)
_(f.d MelvinMimmiLufsen)
Vad kul! :) Då gissade jag rätt då :)
//GuUuLd,
-IE Photography-
#13 ja haha :)
_(f.d MelvinMimmiLufsen)
#5 Storauktionen har varit på fars dag så länge jag kan minnas och enligt gubbarna har det varit så jämt, dvs i 44 år.
Men vad sägs om att ta en söndagstur till oss andra söndagen i februari? Då har vi akvarieloppis. Försäljningen startar kl. 12 och är färdig på två timmar. Då kan ni även titta förbi i en söndagsöppen akvarieaffär på Södermalm och en i Bromma innan ni åker hem.