Fisken Lundell - Nu på Youtube
Fisken Lundell hälsar att han har gjort en Youtube serie. Han har just nu premiärvisning på sin egen blogg.
Välkomna in och se de tre första delarna!
javascript:nicTemp();
guuu vilken snygg kampis😍såna där platta hade jag med innan, var för dom jag skaffade akvarium till att börja med, sjukt sugen nu, kanske finns plats här hemma för ett kar eller två till ändå🤔
Ja han är snygg, min lille prins! Så kul att sitta och titta på honom. De platta livar upp i akvariet, så det blir lite mer fart. Jag gissar att de måste flytta till större så småningom. Hoppsan, det måste ju betyda att jag måste köpa ett till kar…! :D
Visst blir man beroende. Har man tid och plats måste man ju fylla ut! ;)
Den där fiskLundell är en riktigt snygg herre!! 😍
Tackar! Jag är riktigt nöjd med honom. :)
Liten varning … dina "malar" ska ha kraftigt strömmande vatten… ser inte ut som det rör sig alls, de behöver det annars kan de dö av syre brist … lägger de sig typ på rygg eller bara ligger stilla så är det inte ett bra tecken =)
Därav texten till del 3. :)
haha ok goddag yxskaft till mig, jag har tittat o tittat på videon(första) o inte sett "plattisar" o tänkt vad sjutton pratar de om, sen kommer ordet malar, så jag letar lite till haha inget….
…sen scrollar jag ner….hahaha
dock ser jag att du har både anubis o javaormbunke nedstoppade i sanden, dessa växter mår mkt bättre om deras rötter får växa fritt så bind fast dem på en rot eller en lavasten istället =)
o fisken är givetvis jättefin!
#7 Haha, ja det är lätt att missa att det är tre filmer. Tack för rådet om växterna. Fixar det så de trivs bättre.