Akvarium som present!
Hallå!
Bara för att jag är så besatt av akvarium så är det en skitbra present! Bara att säga "Ge bara tillbaka det om det inte funkar och du tappar intresse". Dock så blir alla lika inne i sitt akvarium så jag får inte tillbaka dem :D
Ett kar på 20-30l med en Kampfisk är easy att sköta!
Så nu är present nr 2 till samma unge ett 54l med diverse dekorationer, pump/värmare och ett gäng med Platys och några guppys!
Visst är det kul att smitta ner andra med sin besatthet?! Lyckats dra in min kille, min syster, mamma, killens bror och några vänner.
Eftersom jag hjälper till och ger råd/tips är det enklare och roligare än många tror.
Peace (Hälsar även mitt Discusbarn)
Hallå! ibland tror folk att mina inlägg inte är seriösa. Det är seriösa inlägg, skulle inte driva med er. Kram

Mycket stilig liten diskusfisk.🙂
Strange women lying in ponds distributing swords is no basis for a system of government!
Tacktack, han/hon blir generad av komplimangen. Har en ond plan för Minidisco med vän också, min far ska få dem i julklapp såsmåningom (han har en del discusar)… Hehe :D Nu är Disc1 och Disc2 bara liite större än en 5-krona.
Hallå! ibland tror folk att mina inlägg inte är seriösa. Det är seriösa inlägg, skulle inte driva med er. Kram