Akvarium iFokus

Akvarium

Etikettallmänt
Läst 927 ggr
Mantissa
0

Favoritfisk?

Vad står på eran inköpslista/önskelista eller drömlista?

Själv skulle jag vilja ha en stor utomhusdamm med koikarp och albino störar, de är så vackra:)

farido13
0

Det skulle jag också vilja ha. Jag vill också ha en 400l vägg akvarium full med Neontetra, fjärilsfisk, Guppy, platy, kopparbarb, khulli ålar, Ancistrus, Gurami, Eldstjärt, molly,

[tlundegard]
0

Skulle vilja skaffa ett par dario dario, tycker att hanarna är galet fina! Det står mellan dem och dvärgkulfisk till mitt kommande nano :)

farido13
0

Jag glömde också att jag vill ha ett Nano Akvarium på 30l och där i skulle jag vilja ha den största och vackraste Kampfisk hanen som fanns.

HeleneAndreasson1988
0

Det skulle vara att ha ett tillräckligt stort akvarium för flera sorters dvärgciklider eller killis🙂 så vackra! 

Alt. ett jättestort akvarium med ett stim av ca 500 neontetror 🙂

Varma Hälsningar Helene Andreasson Glad SE*Beautiful Stars

Blivande uppfödare av den underbara rasen Ragdoll

sallad
0

Har äntligen fått tag i 'Vaillantella maassi', ska sätta upp ett special akvarium sedan till dom. Har velat ha dessa ett tag nu. :) Jag har alltid velat ha en arowana! När jag flyttar hemifrån ska jag ha en inomhusdamm med en arowana, det lovar jag. Sedan vill jag ha alla gobys som finns för jag har verkligen en kärlek till dessa. :P

-Rasmus 🌈

farido13
0

arowana blir stora typ mer än 50cm för igår då jag var i akvarielagret hade dom en sån hos hajarna. Ni vet det störst akvariet

MagArne
0

Ett riktigt stort 2000l+ växtakvarium med viltfångade sydamerikanska fiskar.  Diskus och scalarer står på önskelistan.