Nästan inredningstävling
För ett litet tag sedan var det någon här inne som föreslog att vi skulle ha en inredningstävling… ja en tävling om snyggaste akvariet. Det lät jättekul tycker jag. För att slippa en massa administartivt jobb tänkte jag att man kan göra en tävlingstråd som inte riktigt är en tävling då ingen vinnare kopmmer att utses. En bra idé som kom upp i den andra tråden var att man kan göra "bra inlägg knappen" som rösträknare.
Jag tänkte så här att vi bara lägger upp en helbild på vårt akvarium med lite basfakta om storlek och innevånare. Så får folk bara klicka i om de gillar upplägget på akvariet. Ja det blir ingen tävling direkt men ändå en röstning/bedömning. I första hand ska väl tråden ses som inspiration.
Försök bortse från bildkvalitet folk har väldigt skilda förutsättningar när det gäller foto. Det är akvariet och upplägger som ska bedömas inte bilden. Inte en massa kommentarer bara bara bilder.
250 l
Mosaikgurami, blåmarmorgurami, rödregnbågsfisk, boesmaniregnbågsfisk, siamesisklgätare, indiskglasmal, kilfläcksraspora, ancistrus