Hej
Hur många fiskar har ni i erat akvarieum.
Jag har 39 st plus ett till akvarium bredvid där jag avlar fiskar….
Bara jag som säljer fisk här?
jag har 14 neontetror, 5 platys, 3 vuxna oxh 5 yngel guppies
Jag har absolut ingen aning hur många fiskar vi har. Vissa är omöjliga att räkna.
5 Guppy,1guldancistrus,9neontetror snart platyer (yngel)
//Elinor http://skimmelochskack.blogg.se/

I mitt 60-liters har jag : 8 kardinaltetror, 2 dvärgguramis, 2 platys, 1 Black molly, 2 Ancistrus, 1 siamesisk algätare, 1 sebrafisk, 2 silvermollys.
I mitt 20-liters har jag bara 2 äppelsnäckor.

Jag har 10 neontetror och 1 Kampfisk.. Men mina snäckor tror jag är död :S fast jag har haft två akvarium med massa guppysar, och så har jag haft ett stort med: Ballongmollysar, Guppys, Platys, bkackmollys, scalarer, 5 ancitrus malar och mycket mer som jag inte kommer ihåg ;D
i mina akvarium/tankar har jag 4 slöjstjärtar, 9 guldfiskar (4 av dem yngel) och 3 st koifiskar =)

I mitt 100 l har jag
* 4 Platys
* 1 Anticrus
* 2 guldguramis
* 2 dvärgguramis
* 17 neontetror

Jag har:
240 liter : ca fem kardinaltetror, 3 pansarmalar, fyra Ancistrus + en massa äppelsnäckor.
100 liter : En massa Körsbärsräkor + en massa yngel (kommer snart att sälja) + några äpplen
30 liter: ca 10 st crystal red
Har inte räknat men jag kan rabbla upp dom ;-)
Cikliderna: 2 påfågelciklider, 5 delfinciklider, 4 Lombardoi, ca 10 fläckiga av obestämd art, 6 golden och en Blåciklid som råkade bli kvar när de andra flyttade…
Pictusmalar + diverse andra malar, ca 100 ancistrusyngel.
En grupp L-066.
Så en himla massa snäckor på det, 5 blåa, 8 vuxna gula, 3 rosa, ca 150 gula små och några rosa småttingar som kläcktes igår :-)
Har såklart inte alla i samma kar utan dom är uppdelade på flera.
LisenN sajtvärd på Nära föräldraskap ifokus

Funderar på en Piraya har en kompis som kan få tag på,denna.
Kan man blanda den med annan fisk eller är det bara människor den ger sig på?
Pirayor äter andra fiskar med, kanske inte alla sorter.
Pirayor är rovfiskar och äter kött oavsett om den kommer från en människa eller en fisk.. Pirayor ska hållas med pirayor och man ska se till att mata dom ordentligt för annars ger dom sig på varandra..
Kolla gärna in våran hemsida http://www.diamantens.cybersite.nu

Jag har:
0.0.2 Påfågelciklid
1.1 Guldsömcilklid
0.1 Eldbuk
0.0.1 Plecostomus
//Joe, Spårvagnsförare
Är det inte jobbigt att hålla reda på vilken del av påfågelscikliden som är din.. ögonen, stjärtfenan eller fjällen..?? *blink*
*måste varna alla.., jag vaknade upp med en otroligt dålig humor i morse, humöret är på topp men humorn är låååg.. *asg*
Kolla gärna in våran hemsida http://www.diamantens.cybersite.nu

14 bra så livet skall vara mycket änklare än hålla sig för strikt.
Mollysar, guppysar, malar, månskengurami, ormskingurami, ål, kampfisk(hona), albino malar(glömt vad dom heter). Och ett 50 liter akvarium brevis med pinockio ränkor, red cristal, white cristal, amonräka och någon gul sort

6 guppys ( 3 hanar, tre gravida honor) och en mal
I 250L bor ett par Mosaikgurami, ett par blå marmor Gurami, ca 20 kilfläcksrasporor, fem indiska glasmalar, tre siamesiska algätare, ett ancistruspar och deras allt för månghövdade avkomma.
I 110L bor ett Ancistrus par ännu utan avkomma (för unga än), en clownpleco, sex corodyras sterbai och en oräknelig mängd lekglada stänktetror.
I 63L bor en massa gyppy och några Black molly i alla åldrar.

godisgrisen hur många Guppy och Black molly har du i 63 litersen?