Akvarium iFokus

Akvarium

Etikettmalar
Läst 2066 ggr
Ellenfyrkant
0

L-369?

Är nyfiken på vad detta är för mal men hittar knappt nån info alls, och inga bilder. Någon som vet vart jag kan finna? Eller har egna erfarenheter?

Mvh Ellenfyrkant

GuUuLd
0

Finns ingen direkt info om den, vet dick att den ska vara väldigt lik vanlig brun Ancistrus. Eftersom den är såpass ovanlig så det knappt finns några bilder på planetcatfish så är risken mycket stor att det är just "vanlig" Ancistrus. Dessa säljs endast av någon i vörmlandstrakten, inget jag skulle chansa på att köpa faktiskt.

//GuUuLd, 

-IE Photography-
Instagram: idaephoto, crumbleshamstery, salmonriver_shelties

Ellenfyrkant
0

#1 Jag kqn inte detta system alls, men varför skulle den ha ett L-namn om det är vanlig Ancistrus? Han som säljer dessa, menar att han har både L369 och brun Ancistrus.

Mvh Ellenfyrkant

GuUuLd
0

Ja, ibland sätter folk andra nummer på sin fisk för att få den mer exklusiv. Just eftersom att L369 är så ovanlig att det knappt finns bilder på den så är det väldigt svårt att säga att det verkligen är det säljaren säger att det är. Dessa saker förekommer mycket bland L-malar då många är svåra att hålla isär.

//GuUuLd, 

-IE Photography-

GuUuLd
1

Mest troligt har denna säljare köpt dem som det numret men Numret kan vara fel iaf. Sedan längre bak i ledet från grossist eller fångstman från stället de kommer i det vilda. Har sålt fisk till en som sa sig ha dessa från just den säljaren jag vet om i Kristinehamn, jag bad denne ta kort på sina men det har inte hänt än.

//GuUuLd, 

-IE Photography-

Ellenfyrkant
0

Intressant! Tack så mycket.

Mvh Ellenfyrkant

Lamboo
0

Har L369 som kommer därifrån