Hur skulle ni gjort?
Jag har en "dröm" (kanske inte min största dröm i detta kar, men den går iaf att uppfylla) att göra om HELT i mitt 60 liters och då menar jag HELT!
Jag skulle nog sälja alla invånare utom tio stycken, vilket är två guppys, två påfågelgobys, två Svärdbärare och fyra posthorn (inklusive rom^^)
Skulle köpa en hel drös med växter, köpa en fin rot, fylla upp bottnen med nån växt som gräs, köpa några stenar och köpa in ett gäng med Påfågelgobys och satsa på att få rom med dom. Har tidigare fått rom några gånger men vill satsa ordentligt på dom nu :) Skulle ni ha gjort detta eller väntat på att alla andra fiskar skulle bli gamla och avlida i egen takt?
Det kommer nog att ta några år innan karet är tomt i sånna fall för det är just nu väldigt många fiskar i karet, nästan överfullt enligt mig >_<
Hur skulle ni gjort? Är beredd på mycket jobb och på att lägga ut en del för att få detta gjort.
Om du verkligen vill göra om så tycker jag att du ska sälja fiskarna och göra om helt enkelt :)
Medarbetare på Akvariefisk i Fokus. ◕ ‿ ◕
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Jag hade sålt alla fiskar utom "påfåglarna" så de får vara ifred med sina ägg/yngel.
Här är en som jag följer på YouTube (Pecktec heter han)
Multi vad?
…
Multi vad?