Akvarium iFokus

Akvarium

Etikettallmänt
Läst 712 ggr
Brusquini
0

Blockerad från tråd?

Jag har endast svarat och skrivit i en tråd som jag är intresserad av i nuläget, men när jag vill läsa ev. svar får jag helt plötsligt upp:

401 / Rättigheter saknas

AccessDeniedError

Du har inte de rättigheter som krävs för att se sidan.

Jag kan inte se nån anledning att man skulle tappa rättigheten att se sidan?

Möjligtvis om tråden har stängts, men så borde man ju i alla fall kunna läsa tidigare inlägg.

Tråden det handlar om är 

http://akvariefisk.ifokus.se/discussions/4fa40b18d4ebea055e0025d9-regler-om-import-och-annat?participating-1

[ErikP]1
0

Tråden är säkert borttagen då jag heller inte kan komma in!

[ErikP]1
0

Det finns en skildnad mellan låst och borttagen. Om den är låst så kan du se vad andra har skrivi men inte kommentera. Om den är borttagen så kan du inte se den alls

Mantissa
0

Märkligt, det var väll en väldigt nyttig tråd?

[ErikP]1
0

TS kanske bad om att ta bort den

oh-la
0

antagligen spårade den ur. tråden handlade ju om att ta in Glow fish och det sista jag såg började det pratas om hur mycket man ska och inte ska töja på svensk lag, och sälja äppelsnäckor mm trots att det är olagligt.

vet inte vad iFokus har för regler kring att mana till brott generellt, vet att många andra akvariesidor tar starkt avstånd från olagliga aktiviteter, hur knäppa dom än är. å andra sidan tycker jag att det är mest seriöst.

Mantissa
0

Men på andra sidor så plockar man ju bort de inlägg som bryter mot reglerna, inte hela tråden normalt? Eller var det TS som uppmanade till brott genom att nämna glowfish?

oh-la
0

nej, glowfish är inte förbjudet vad jag vet. i alla fall inte mer än att det för vissa är etiskt tveksamt med GMO.

[dynamitella]
0

Det var faktiskt jag som "tog bort den" (jag kan se den fortfarande) tillfälligt medans jag rensade i kommentarerna. Det blev lite otrevligt där en stund mellan mig och en medlem. Tog bort lite vassa toner och svordomar, så den i alla fall inte bryter mot reglerna.

Glömde i all hast att låsa upp allt igen när jag rensat.

Öppnar den igen så att alla kan se :)

Brusquini
0

Ok, visste inte att det blivit så starka känslor…
Tack för att du låst upp den igen i alla fall. Kan ju finnas fler som vill göra inlägg i tråden.