Varför är äppelsnäckor förbjudna inom EU?
Hej jag undrar bara att jag har läst om att äppelsnäckor är förbjudna att sälja och köpa och ha dom. Men jag undrar varför är det så. Är det nån som vet varför. Jag har sökt i google men hittar ingeting.
För att dom hittar äppelsnäckor i det vilda, och det kan förstöra risodlingar och naturen. Vilket är synd för det är fina snäckor.
Mvh,
Jossan Medarbetare på Svenska Hamsterföreningen.ifokus
Första träffen när jag googlade på äppelsnäckor förbjudna
TS: Hur beter du dig när du googlar egentligen? Eftersom alla andra hittar svar på det du säger dig ha googlat utan problem så måste du ju göra någonting knasigt? Hur skrev du t.ex när du skulle googla ang. detta? Kan vara bra att veta så kan du få lite tips på hur du ska bete dig för att få fram den information du önskar, iom det uppenbarligen inte fungerar med det sätt du använder dig utav för nuvarande :)
Först bad jag dig söka via denna sajt långt upp till vänster och sedan använda Google. Jag har testat båda och funnit bra svar. Hur du bäst söker via Google så får du lära dig genom att gå till denna sida: http://www.digitalmarknadsforaren.se/hur-soker-man-pa-google/ . Läs och lär!
Alla dessa trådaaaar. GOOGLA!! SÖK I FORUMET EFTER LIKNANDE FRÅGOR, VI HAR REDAN DISKUTERAT DETTA. TACK.
så många frågor så lite googling…
förlåt då