Akvarium iFokus

Akvarium

Etikettallmänt
Läst 873 ggr
[Geekinblack]
0

Flytta nanot

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Helluuu, jag har nyligen gjort slut med min pojkvän men jag behåller lägenheten. Mitt 30L akvarium står dock på en av hans möbler >.<

Vettefan vart jag ska ställa akvariumet nu men jag funderar på att ha det i köket. Kan man det? :P knäppte kort på stället jag tänkte ha det på + akvariumet + en bild i paint där jag "provställde" akvariumet brevid kylen xD

Skulle tagit kort direkt framifrån på akvariumet men orkade inte vara så noga. Tror ni att akvariumet kan samsas med en micro på samma bänk eller är det farligt?

Här tänkte jag ställa det om det går:

[Geekinblack]
0

Här är akvariumet 30L :)

[Geekinblack]
0

Å här är mina fina bild jag gjorde i paint xD storleken stämmer inte exakt men på ett ungefär ;P

[dynamitella]
0

Kör på! Köksakvarium är mysigt :)

-Cissi-
0

Jag håller med #3 :) jag har hafft mitt 30l brevid micron i köket och det funkade bara fint för mej :)

När jag flyttade det (från köket) tömde jag bara nästan allt vatten/invånare i dom hinkar jag har lyfte upp karet och flyttade det när jag var nöjd med possitionen hälde jag tillbaka vattnet :)

Medarbetare på Chinesecrested ifokus. What is it that love does to a woman? Without she only sleeps: with it alone, she lives .

[Geekinblack]
0

Sweet :D då var det problemet ur världen :) tnx!