Hur blanda lösning?
http://www.tropical.pl/testph4595,d150,0,en.html
Hur många droppar till hur mycket vatten ska man ha med den här?
"Thinking outside the box is for smart people. The box is for you" DeviantArt | Instagram
Det brukar stå i bruksanvisningen. Oftast är det 5ml vatten, men hur många droppar vet jag inte på det märket.
Bruksanvisningen är försvunnen :P Men svaret har dykt upp på annat håll, tack iaf! :)
"Thinking outside the box is for smart people. The box is for you" DeviantArt | Instagram
Aha okej :) Skönt att det löste sig!

Nämen zebran, har du skaffat akvarium?
MVH Erika :)
Nä, inte mer än att jag har en kakburk med seamonkeys stående i köket :P Det är inte jag som köpt nåt grejs och tappat bruksanvisningen, blev bara tillfrågad att fråga åt den blivande akvaristen. Jag vet inte ens vad det är för grejs och även om jag visste det så är jag inte så klantig att jag slarvar bort bruksanvisningar sådär 

Aha på så vis. Och att du skulle vara klantig och glömsk har jag väl aldrig hört förut ^^
Haha försöker du insinuera nåt din skit? ;)

Åhnej skulle jag aldrig göra ;)
Såklart inte, cause I'm awesome and you know it ;)

Ingen kommentar ;)
Ingen fara, I know you love me ;)