Världens bästa namn!
Hallojsan! Köpte lite nya platys för några veckor sedan. Nu har dem äntligen fått sina efterlängtade namn! Gunnar, Bertil, Anita, och Britta :D haha låter som värsta pensionärsligan xD
Haha dom kanske är pensionärer (till åldern)? ;) själv har vi massa fiskar med namn efter disneyfigurer.. xD
Åh, jag älskar fiskar med fula, udda eller gamla namn :) Så charmigt.
(själv har jag kampfisken Egon och kuhliiålen FläskDoris, så).
#1 haha tror inte det va ;) Gunnar är ett halv år, Bertil, Britta och Anita är runt 8 månader… Yeye love disney #2 hihi ja jag med, tycker det är tråkigt med vanliga namn ;) Nästan alla mina djur har udda namn… Katten: Moltass (Purple as hole) 2 av kaninerna: Rolf och Ruth, hunden kallas ibland fake bitch hehe men han heter cotte (inte vi som döpte han, för då hade han antagligen hetat något med mc muffins) Haha älskar det namnet! Fläsk Doris, så himla coolt!
Kurt, Bengan, Greta och Hans är malarnas namn. Iaf de vi haft en längre tid.
Skoj :D Älskar sådana namn på djur!
Min Kampfisk heter Åke och min kanin heter Elvis-Allan! :D
Jag har "Mysteri" en av sebrafiskarna (fött upp själv), Viktory min Kampfisk, Lilla spöket Laban min ena katt och Katten SuperNova.
Här finns Mysteris utveckling: http://akvariefisk.ifokus.se/discussions/4f3969b788f472738d01496c-hjalp-det-ar-ett-yngel-i-akvariet