Akvarium iFokus

Akvarium

Etikettförlossning-bb-barnkammare
Läst 897 ggr
Jamie+Engla
0

Testa odla kampfisk???

Min lillasyster är helt förälskad i kampfiskar, och jag tycker de är superfina! Men jag har inte velat ha sånna eftersom jag har lite större akvarium. Men jag skulle gärna vilja prova ha kampfiskar. Jag vet att hanar ska gå ensamma men att honor kan gå flera. Jag har hobby odlat Guppy ett par år så de här med akvarie kan jag. Men kampfiskar är otroligt vackra och de kan gå i mindre kar, så jag vill gärna prova. Dock inget måste! Vill någon göra en lista på vad jag behöver och massa tips om hur man kan uppfylla alla krav så skulle det vara sååå roligt.. Detta kommer inte att bli aktuellt förren min akvarieställning är redo för fiskar, alltså inte förrens nästa år någon gång. Tack i förhand!

Välkommen till kennel Fashion Star
Medarbetare på Hundutställning

[dynamitella]
0

Sök i arkivet här i forumet! Det finns hundratals trådar om ämnet. Så ta goda 35 minuter i alla fall och läs igenom alla de trådarna med många svar.

Jag tror att jag har svarat på denna fråga nu ett 20-tal gånger, så mina egna svar finns där också, inte bara andras (prickar du in Lindzens trådar så har hon mycket bra sagt. Hon odlar/odlade själv) :)

Lindzen
0

Gå med i gruppen Kampfisk Sverige på facebook och gå in och kolla bland filer så kommer du hitta texter jag har skrivit om vad som nästan alltid behövs vid odling eller bara ha kampfiskar :)

Mvh Linda

Fotohemsida: www.lzfoto.weebly.com

Medarbetare på forumet www.kampfisk.se