Akvarium iFokus

Akvarium

Etikettallmänt
Läst 1045 ggr
Fridaaaa
0

Bästa märket?

Letar efter ett bra märke på mat till bottenlevande fiskar (som t.ex pansamalar)

Är en ren djungel och jag är nybörjare på detta.
Vilket märke rekommenderar ni?

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

Hyrrokkin
0

Vet inte, men jag undrar samma sak ^^

Fridaaaa
0

#1 Ja hade varit bra att veta :D

Luddeg
0

Har kanske något litet varuprov över som bara ligger, skicka ett pm med din adress så kan du få det och prova.

Mvh

Luddeg

www.shrimpshop.se/forum

[dynamitella]
0

Jag är väldigt nöjd med "Tetra TabiMin" :) De är poppis hos mina ancistrusar, gibbiceps, pansarmalar, praktbotior, snäckor, räkor och diverse andra fiskar som kommer inom räckhåll. Nästan alla djuraffärer har dem hemma.

Som lite extra köttigt foder har jag köpt hem räk-foder till pansarmalarna också. De luktar lite mer som hundmat och verkar ha högre proteininnehåll. "CrusTabs", heter dem. De går att beställa via nätet.

Annars för just pansarmalar är artemia en hit. De flesta fiskar är förtjusta i artemia, oavsett om de är omnivorer eller kanske till och med herbivorer. :)

Fridaaaa
0

#4 Okej! Vi har bara en liten djuraffär här, som inte är så bra :/
Men får kolla på nätet annars :D

#3 Ja tack vill jag gärna ha! PM:ar dig :D

Luddeg
0

Hikari Algae Wafers och Hikari Sinking Wafers har jag en portion till över ifall någon vill prova gratis. Har inga fiskar kvar själv längre.

Skicka pm vid intresse.

www.shrimpshop.se/forum

theraphosa
0

Jag tycker Hikari är bäst, både algtabletter och bottentabletter. Bra innehåll och bra kvalité.

Fridaaaa
0

#6 Fick hem det igår, och fiskarna älskade det :) Tack :P